Napisał(a): Teoretycznie jeśli towar jest niezgodny z opisem lub dotarł uszkodzony to koszt wymiany Towaru, bądź jego naprawy powinien pokryć sprzedający.
Polecałbym wtedy powiadomić sprzedającego, telefonicznie i mailowo, że chcemy reklamować produkt. Opisujemy co jest nie tak i że produkt zostanie odesłany na jego koszt. Jeśli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca powinien zwrócić również koszt przesyłki (25zł ) do Pana.
Miałem osobiście taki przypadek kiedy zakupiłem używaną mini wieżę SONY i kiedy dotarła to nie otwierał się w niej CD-ROM. Powiadomiłem o tym sprzedającego i odesłałem za pobraniem na jego koszt. Sprzedający usunął usterkę i odesłał działający sprzęt. Dodam, że wieża kosztowałem ok 70zł. a koszt kuriera w dwie strony to ok 50zł...
W razie problemów można założyć spór poprzez Allegro
Pozdrawiam
Ciesiel